Presentació del nou bloc de l'AMPA de l'Escola Cal Soler

PRESENTACIÓ

Amb l'objectiu de fer arribar a TOTS els pares i mares la màxima informació possible sobre totes les activitats que l'AMPA desenvolupa a l'Escola hem creat un bloc que hem anomenat "Informatiu de l'AMPA".

Us animem a fer aportacions en forma de comentari de les diferents entrades que anem introduint.

dimecres, 31 de maig del 2017

FESTA FI DE CURS 2016/17


FI EXTRAESCOLARS CURS 2016/17

Pares i mares amb fills/es a EXTRAESCOLARS: 
Us recordem que les extraescolars d'iniciació als esports i fútbol sala van acabar la setmana passada i la resta d'extraescolars acaben aquesta setmana.
Esperem que els nens/es hagin gaudit i aprofitat al màxim les activitats.
Ja estem preparant les del pròxim curs escolar.

dimarts, 2 de maig del 2017

Extraescolar de Raonament filosòfic.

Es comunica a tots els alumnes que fan l'activitat de raonament filosòfic al migdia, que per motius personals de la monitora queda suspesa l'activitat, ja que pel que queda de curs no hem pogut trobar substitut.

També avisem que no se us passarà el rebut d'aquest mes d'aquesta activitat.

Disculpeu les molèsties que us podem haver ocasionat.

Per qualsevol dubte us podeu dirigir a l'e-mail: extraescolars@gmail.com

dijous, 27 d’octubre del 2016

ACTA REUNIÓ AMPA PUIGSOLER 4/10/2016

Des de la Comissió de festes ens diuen que ja ho tenen tot a punt per la Festa de benvinguda. Començarà a les 17 h. hi ha haurà inflables per totes les edats, taller d’imants i actuació d’un mag. Els nens de sisè pintaran cares i hi haurà servei de bar.

Des de comissió de medi ambient han fet les gestions oportunes perquè des de l’Ajuntament ens portin a l’escola els contenidors per reciclar les deixalles i posar-los en diversos punts durant la festa. És l’Ajuntament mateix qui els recollirà dilluns.
Durant la festa també s’oferirà a les famílies talonaris de la loteria de Nadal.

Tot i la crida a les famílies de l’escola per part de la Comissió de festes per a participar en la rua de carnestoltes del poble no hi ha hagut resposta, per tant en un principi no es farà Carnestoltes.

La Comissió d’extraescolars demanarà als monitors de Bagesport i Explora els certificats de delictes d’assetjament sexual (els de la Xarranca ja els tenen).

La reunió informativa de les extraescolars va estar molt bé però hi va venir molt poca gent. Sembla que hi ha cursos que van rebre la informació molt tard (no tots els mestres van entregar el full informatiu el dia que se’ls va facilitar). De cara al proper any ens plantegem lligar les extraescolars abans de finalitzar aquest curs i pensarem si fem les inscripcions també aleshores. Valorarem iniciar extraescolars el primer dia d’escola.

Hem sol·licitat a l’Ajuntament una subvenció per les activitats extraescolars esportives (pendent de resposta).

Des de Comissió de llibres ens informen que aquest curs la venda de llibres ha anat molt bé per part de les editorial. Tot ha estat entregat a temps. Van sobrar llibres i llibretes per valor de 982€. Des de l’escola se’ns va demanar que ens quedéssim un llibre de cada per nouvinguts. Es van retornar llibres per valor de 688€.

S’acosta la Castanyada. La Comissió de festes s’encarregarà de la compra de les castanyes i del most. Convocarà pares per fer paperines, tallar castanyes i per coure-les. Parlaran amb l’escola per si necessiten la nostra ajuda per la festa.

S’obre de nou el debat d’entrades i sortides de l’escola. Tema a parlar amb l’escola en la propera reunió del Consell Escolar.

El curs de sisè marxa de colònies el 26-27 i 28 d’Octubre. Hi ha dos famílies que han manifestat que no podem assumir la despesa i que no podran anar. Tenen dictamen per motius econòmics. Tal com es va comprometre l’AMPA es pagarà les colònies a aquests dos nens (300 €).

ASSISTENTS:

Jessica Serantes, Carmina, Sara Sanz, Núria Vallverdú, Pablo de Jorge, Javi Gracia, Olga Barrachina, Marta Polo , Núria i Nàdia.

dimarts, 4 d’octubre del 2016

ACTA REUNIÓ AMPA PUIGSOLER 13/09/2016

S’explica el funcionament de l’AMPA als pares nous de l’escola.

La Comissió d’extraescolars presenta l’oferta d’extraescolars de tarda i migdia.

Es decideix fer una sola reunió mensual el primer DIMARTS de mes que sigui lectiu a les 21:00. Si es necessités reunió extra ja es convocaria.

El Javi presentarà pressupost a l’Ajuntament per posar estructura per fer ombra al pati dels petits. Tot i que ja sabem que l’Ajuntament ho té en ment així els ho anem recordant.

Torna a sortir el tema de la sortida dels nens de l’escola. Es pregunta per la possibilitat de recollir-los per la porta del camí del darrera del pati. Ara l’escola obre les dues portes de l’entrada principal. Deixem un temps per veure com funciona i si no ho veiem clar tornarem a treure tema en el Consell escolar.

La festa de benvinguda es farà el dissabte 8 d’octubre a les 17:00h. La Comissió de festes hi està treballant de valent. La temàtica serà la màgia i el circ. Hi haurà berenar pels nens i algun espectacle. Encara estant lligant coses. 

La Comissió de medi ambient està treballant en un projecte de reciclatge de gots. Proposen vendre gots a la festa i així no fer-ne servir els d’un sol ús. Es posaran d’acord les dues comissions junt amb la directiva per valorar pressupost.

Es fa una valoració positiva de la venda de llibres de text.

La Comissió de biblioteca ja ha parlat amb la Claudina que és la mestra encarregada de la biblioteca. Van tenir diverses idees i ara hi treballaran.

Es parla de fer un logo nou per samarretes i finalment es decideix que aquest curs encara utilitzarem les velles i durant aquest any farem el logo (que ho podrien fer els nens de l’escola) i fer samarretes noves de cara al curs vinent. S’ha de parlar amb Direcció si canviar logo escola o bé fer un logo de l’AMPA.

Des de comissió de festes diuen que passaran de nou proposta per participar en la festa de Carnestoltes perquè de moment no tenen interessats. Si no hi ha interessats en col·laborar per participar en la rua del poble no es farà ja que és una activitat que porta molta feina.

ASSISTENTS:

SARA SANZ, NURIA VALLVERDÚ, NOELIA SANCHEZ, OLGA BARRACHINA, ALBA JUANOLA, NURIA IBAÑEZ, XAVIER GRACIA, SUSANA PEREZ, SILVIA SANCHEZ, CRISTINA GOMEZ, CARMINA LOPEZ, ALBA MATÍAS, GEMMA BACH, JOSÉ ANTONIO ARJONA, JUDIT LARA I NÀDIA ASCÓN.

dissabte, 10 de setembre del 2016

INICI CURS 2016/2017

Ja tenim aquí l'inici del nou curs. Dilluns dia 12 de setembre comencen les classes en horari habitual. Desde l'AMPA us volem donar la benvinguda a tots/es!

A continuació us detallarem la informació que necessitareu per iniciar el curs.

Us deixem el link del web de l'escola on podeu baixar o veure els fulls informatius d'educació infantil o primària. Hi trobareu tota la informació referent a l'inici de curs: les normes, el material que han de dur, l'adaptació per P3,...


També us passem el calendari de les reunions amb mares i pares per classes. Reserveu-vos els dia!





I la informació per demanar les beques i ajuts per alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu.


I, evidentment, inicíem un nou curs amb la primera reunió de l'AMPA, convidant-vos a tots el dimarts dia 13 de setembre a les 21 h. a la biblioteca de l'escola. 

Animem a tots els pares i mares de l'escola a participar i col.laborar amb l'AMPA, els vostres fills/es us ho agrairan!!!

diumenge, 12 de juny del 2016

VENDA DE LLIBRES CURS 2016-2017

Benvolgudes famílies, us volem informar que aquest any la venda de llibres serà directament des de l'AMPA, tal com havíem fet en anys anteriors. Aquest any hem modificat el tema del pagament dels llibres el qual es farà anticipadament, abans de fer la comanda a les editorials, amb un ingrés directe al compte de l'ampa ES39 0081 5494 2300 0113 6222, indicant curs i nom d'alumne. Aquest comprovant d'ingrés i full de comanda de llibres s'haurà de dipositar a la bústia de l'ampa la setmana del 13/06 al 21/06. Aquesta mateixa setmana hi haurà algun membre de l'ampa per recollir documentació o ingressos en horari de 9:00 a 9:15 o de 13:00 a 13:15.

En cas que hi hagi alguna família que per motius econòmics no pugui fer el pagament i ho vulgui fraccionar, agrairíem us passeu aquesta setmana pel despatx de direcció i demaneu un full per presentar a l'assistent social, i un cop omplert per serveis socials dipositar-lo directament a la bústia de l'ampa junt amb el full de comanda de llibres.

El full de comanda serà entregat a cada infant per tal que ompliu i marqueu les opcions desitjades, juntament amb el preu de la quota d'ampa que aquest any és de 20€ per família. També hem inclòs una quota obligatòria de robòtica dels cursos de P3 a 2n són de 5€ per alumne i la quota de reciclatge dels cursos de 3r a 6è són de 5€ per alumne (això obeeix al lloguer de llibres o material didàctic, és un llibre o material que no es compra, simplement es posa a disponibilitat de cada nen per seguir correctament l'assignatura). En cas de no voler ser soci de l'ampa l'import de la quota de robòtica o la de reciclatge s'incrementa a 15€ per alumne.

Els llibres els trobaran els alumnes el primer dia d'escola a la classe, el qual ja ho repartirà cada tutor, segons els llistats que AMPA els haurà facilitat.