Presentació del nou bloc de l'AMPA de l'Escola Cal Soler

PRESENTACIÓ

Amb l'objectiu de fer arribar a TOTS els pares i mares la màxima informació possible sobre totes les activitats que l'AMPA desenvolupa a l'Escola hem creat un bloc que hem anomenat "Informatiu de l'AMPA".

Us animem a fer aportacions en forma de comentari de les diferents entrades que anem introduint.

diumenge, 7 de febrer del 2016

ACTA REUNIÓ AMPA PUIGSOLER 1/02/2016

TEMES TRACTATS:

  • BALL DE CARNESTOLTES: es confirma que s'encarregarà Món d'Oci del ball. El preu serà 365 euros inclòs IVA per un DJ més animador. Ja s'ha parlat amb la direcció de l'escola per que ens deixin el gimnàs.
    Referent al berenar, s'encarregaran coques a Can Postres i s'acabarà de gastar la beguda que va sobrar de la festa de benvinguda i es compraran 6 sucs de pinya, 6 de préssec i 6 cacaolats.
    Pendent decoració del gimnàs.
  • COMISSIONS: Es proposa crear comissions obertes a tothom per tal de poder-nos repartir tota la feina necessària, ja que degut al volum de feina, es requereix molta participació. Les comissions són les següents:
  1. Comissió de llibres: Pares apuntats: Núria, Vane i Javi.
  2. Comissió de festes: Pares apuntats: Meritxell i Susana.
  3. Comissió de Carnestoltes: Pendent passar la informació sobre aquesta comissió, ja que és nova, als delegats de totes les classes per tenir la màxima difusió. És una comissió de caràcter anual, encara que només sigui per una festa, ja que es considera què es una festa que requereix molta feina i dedicació.
  4. Comissió de menjador: Pares apuntats: Nàdia.
Tots els pares i/o mares que es vulguin apuntar a qualsevol d'aquestes comissions, només cal que es posin en contacte amb algun membre de l'AMPA.

Els pares/mares apuntats s'encarregaran de la gestió, però això no exclou que es pugui participar o col·laborar en qualsevol moment, és només per una qüestió organitzativa i de gestió.


REUNIÓ MENJADOR AMPA-DIRECCIÓ-MAGRANA

Dijous passat es va celebrar una reunió a la qual van assistir AMPA (Judit-Vane), direcció (Mireia) i Magrana (Esther-Conchi).
Es van tractar els temes suggerits en anteriors reunions de l'Ampa, i queixes que havien transmès alguns pares.
  • Al·lèrgies alimentàries: Degut a una incidència amb aquest tema, es pregunta a Magrana que expliqués que va passar exactament. La resposta és que malauradament va ser un error humà, i que han multiplicat l'atenció en aquest tema. S'ha fet una reunió entre ells, per poder prendre les mesures que facin falta perquè no torni a passar.
  • Es proposa més comunicació per part del menjador. Per exemple, que el mateix dia que es produeixi qualsevol incidència, es comuniqui immediatament per evitar malentesos i per informar als pares, o que es comuniquin els canvis de menú.
    Magrana es compromet a fer-ho.
  • Conflictes entre els nens a l'hora del menjador: Ens comenten que els nens més grans ja estan menjant sense barrejar-se amb els petits. El temps d'esbarjo al pati també està dividit per dies i edats, i més compartiran pista en el cas que el grup que li toqui ho vulgui, i sempre que hi hagi bon comportament.
  • També ens van comentar que el menjador és obert als pares que es vulguin quedar a dinar qualsevol dia, i que estan oberts a suggerències sobre el menú.

Assistents: Vane, Susana, Montse, Núria, Júdit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada