Presentació del nou bloc de l'AMPA de l'Escola Cal Soler

PRESENTACIÓ

Amb l'objectiu de fer arribar a TOTS els pares i mares la màxima informació possible sobre totes les activitats que l'AMPA desenvolupa a l'Escola hem creat un bloc que hem anomenat "Informatiu de l'AMPA".

Us animem a fer aportacions en forma de comentari de les diferents entrades que anem introduint.

dilluns, 4 d’octubre de 2010

Acta de l'assemblea del 16 de setembre de 2010

1)      Presentació de les diferents comissions de l’AMPA.
Després de presentar-nos tots els assistents a l’assemblea vam començar amb les presentacions i explicació del funcionament de totes les comissions amb què s’organitza l’AMPA de l’escola:

a)     Comissió de Tresoreria: parla Montse Núñez, actual tresorera de l’AMPA. Ens explica que essencialment la comissió s’encarrega de gestionar els pagaments, els ingressos, el servei despertador així com la comptabilitat de l’AMPA. S’afegeix a la comissió Núria Vallverdú que manifesta estar disposada a figurar com a tresorera quan fem el canvi d’estatuts (la Montse Núñez deixarà de ser membre de l’AMPA el curs vinent perquè el seu fill finalitza la primària). Així la comissió queda de la següent forma:
i)        Núria Vallverdú (futura tresorera).
ii)      Mònica Manzano (membre).
iii)    Núria Linares (membre)
iv)    Montse Núñez (tresorera actual).

b)     Comissió de reciclatge: el Rafa Espadas (membre de la comissió) no pot assistir a la reunió però la Rosana ens explica que aquest curs s’han recollit els llibres dels alumnes de tercer, quart, cinquè i sisè que han volgut donar-los i que s’han comprat els que faltaven. Es van enganxar unes etiquetes als llibres explicant el funcionament del reciclatge i les normes d’ús dels llibres prestats als alumnes. Evidentment no hi ha ningú obligat a participar en el reciclatge de llibres però tant l’AMPA com l’Escola ho creuen molt important i per això s’ha començat a reciclar. Explica també que la Generalitat dóna subvenció per al reciclatge de llibres i que encara està pendent d’arribar.

c)      Comissió de festes: s’explica que és la que organitza totes i cadascuna de les festes que organitzem a l’escola, ja sigui directament des de l’AMPA (benviguda a l’inici de curs o la de final de curs) o les que s’organitzen conjuntament amb l’escola (castanyada, caga-tió, carnestoltes, dijous llarder...). Actualment està mancada de membres i es demana que s’hi afegeixi més gent. Finalment la comissió queda amb els següents membres:
i)        Montse Núñez.
ii)      Mari Carmen Pareja.
iii)    Àlex Cervera.
iv)    Meritxell  Ambrós.
v)      Vanessa Marín.
vi)    Flor Bodewes.
vii)  Rosa Fuentes.

d)     Comissió de menjador: està formada per la Mamen Pozo i per la Merche i porten el seguiment del menjador, tasten menús per valorar la qualitat i fan de coordinació entre els pares i l’empresa i/o monitoratge.

e)     Comissió de medi ambient: està formada per la Martina Burlet i la Maribel Jódar i està relacionada amb el fet que tinguem una Escola Verda. Mantenen reunions amb l’escola i la regidoria de medi ambient de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet. Sembla que el nou edifici de l’escola disposarà d’un hort que requerirà d’ajuda de les famílies especialment per a fer-lo. La comissió està pensant en organitzar diferents activitats relacionades amb el medi ambient i la sostenibilitat com són:
i)        Marcapillo a la festa de benvinguda del curs que consistirà en un mercat de roba de segona mà. En parlaran amb direcció del centre per tancar els detalls i la data.
ii)      Joguines de segona mà al nadal.

f)       Comissió del Pla esportiu per entitats no esportives: està format pel Josep Crespo i la Martina Burlet. Expliquen que si és possible aquest curs també s’oferirà als alumnes del centre la possibilitat de fer extraescolars esportives com el curs passat (capoeira i ioga per a nens).

g)     Comissió de seguiment de la nova escola: està formada pel Lluc Basora i el Rafa Espadas i s’encarreguen de vetllar pel bon funcionament de la construcció de la nova escola. Es comenta que l’empresa adjudicatària de les obres està en concurs de creditors i que s’ha demanat una reunió amb el regidor d’educació per parlar sobre com aquest fet pot afectar a les obres.

h)     Comissió de subvencions i recursos: està formada pel Lluc Basora, la Sandra Oliva i la Maribel Jodar i tenen com a objectiu la tramitació i seguiment de les diverses subvencions a les que l’AMPA opta.

i)       Comissió de relacions internes: està formada pel Lluc Basora (president), la Sandra Oliva (secretària), la Maribel Jódar, la Rosana Viñas i la Teresa Montsech. Les seves funcions són les que deriven de la presidència i secretaria de l’AMPA així com les de coordinar la resta de comissions.

2)      Calendari de reunions per al curs 2010-2011: les reunions tindran lloc de les 21 a les 22:15 hores les següents dates:
26 de novembre (divendres)
24 de febrer (dijous)
13 de maig (divendres)
30 de juny (dijous)

3)      Precs i preguntes:
a)     Cal preguntar al Joan Baptista (director escola) si ha parlat amb el Pere Antón pel tema que l’ajuntament organitzi unes colònies per la setmana blanca a nivell municipal.

b)     S’informa que el dimecres 22 de setembre té lloc un Consell Escolar Municipal on hi assisteix la Rosana Viñas com a membre de l’AMPA.

c)      Cal preguntar al Joan Baptista com es modifiquen els estatuts de l’AMPA.

Cap comentari:

Publica un comentari